Sorry..

Förlåt  att jag inte jag har skrivit på några dar,,Eller ni kanske inte bryr er för att ni aldrig kollar  Hahah.
Igår var jag med Nadya först gick vi hem till mej och sen gick vi till frösunda dagen fast det var tråkigt :( Anna Book var där och hon rulla av scenen.Så vi gick  och Nadya och jag gick till Solna Centrum men det var TRAFIK!!och dom stän gde av alla vägar för poliserna skulle fika.Och det tog en timme till Solna c och sen stängde dom så vi åkte hem.Fast vi fick gå halva vägen för dom stoppa mitt i.Sen kolla vi på film och åt chips och hon stanna här till 22.00 fast hon egentligen skulle hem klockan 19.00, men hennes mamma kom typ aldrig. Sen gick hon 10 och jag kolla på pussy cat dolls och sen duscha jag och sen gick jag och lyssna på musik i sängen och sen somna jag.
//CutiieMikiie

Kommentarer
Postat av: Hejhej

hej

2008-05-29 @ 19:43:04
Postat av: Roxxie <3

Haha , Anna book rullade inte av schenen , :p Ja va där typ hela dan ju , Lol ;)

2008-05-30 @ 16:55:09
URL: http://Fooxxy.blogg.se
Postat av: Micah

Hah men det lät kul :P

2008-06-01 @ 10:58:09
URL: http://www.cutiiemikiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0