Helgen igen

På fredagen så åkte jag till gröna lund med ida och vi hade jätte kul! Vi åkte fritt fall och jag åkte katapulten för första gången sen åkte vi kvasten och vilda musen,blå tåget och m.m. Sen på kvällen gick vi hem och vi åkte till katrineholm.Och jag visade runt ida där och sen pratade vi och sen var det så sent så vi gick och la oss. Nästa dag gick vi runt i centrum och shoppade lite och kolla på souvinirer för hon var ju från finland. Sen åkte hon klockan 2och då hade jag jätte tråkigt så jag solade och målade naglarna chockrosa. Sen på söndag åkte jag hem till solna och sen gick jag och handla . Slut på helgen ses imorn ;)//Cutiiemikiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0