Alfalunken

vakna klockan 7.27 av att jag fick ett sms från dorre, sen vakna ja igen 7.35 av att Nadya fick ett sms från dorre ( samma sms ), men vi va för trötta så vi svara inte, sen klockan 8.00 så väckte nadyas pappa oss,  vi vakna och åt frukost, sen skjutsa nadyas pappa oss till ursvik, där vi skulle ha alfalunken , vi kom 1 timme innan alla , jag o Nadya satte oss ner o lyssna på musik, sen såg vi en ballong, vi tog min concealer å gjorde en smilie på, för alla vet att d e jag o nadya isf ;; hah, sen kom alla och vi skulle börja lunka, jag o nadya gick lätta 5:an elr vad den heter, d va skiiit jobbit, vi såg massa me bäää bää, o hästar, o ja o nadya fick skratt anfall av att hästarna hade ett badkar som vatten kran elr nåt,och sen skratta vi eftersom att bää bääna va så  fula xd, HAHAHAHAH, !! när vi kom fram åt vi vår matsäck ^^ mums , när vi var klara fick vi reda p att man inte skulle gå den vägen vi gick ( lätta 5:an  ) o läraren sa att vi fick gå om, vi ba ok, fast vi tagga hem ist ^^, maha, så nu sitter vi här framför datan, o jag håller p o säier " korv katt, katt fett, korv katt, katt fett" hela tiden :, Sen kollade vi på Clueless.
//CutiieMikiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0