Rhodos Resan! ( inte hela veckan skrivet)

1 dagen:                                         
 Vi gick till flygbussen först. Vi åkte i en halvtimme. Sen kom flyget en timme försent. Engentligen skulle den komma 8 men den kom 9. Asså flyget. Innan flyget så åt jag en räkmacka, gick till tax free och luktade på parfymer :p. Och sen var jag inne  på internet cafee och chattade och var inne på pea!
Sen gick vi på flyget. Jag fick mat på flyget (barnmat :( ) Köttbullar med potatismos. Dom vissade två filmer på flyget ( music and lyrics och shrek 3)Sen gick vi till hotellet. :p

2 dagen:                       
Idag gick vi runt i Rhodos.(Janina och jag) (Janina är min syrra) Dagen känndes jätte lång! Vi åt giros till Lucnch och bläckfisk till middag. Vi var i gamla stan 3 gånger och det är jätte långt dit! helt slut i benen :p

3 dagen:
Idag gick jag runt och letade efter en pool men hittade inte så jag gick och letade efter Janina i 4 timmar! Sen gick vi till havet och badade.Sen fikade vi och åt mat. Och sen hem. Till lunch åt jag Giros och middag kebab.

4 dagen:
Idag åkte jag moped. (Jätte Skoj verkligen!) Vi åkte till Faliraki och badade och spelade strandtennis. Vi gick runt och handlade och resten av dagen var trist.Lunchen var giros och middagen kött.

5 dagen:
idag gjorde inte vi något specielt. Vi gick till en pool badade. Vi fikade. Lunchen var giros och middagen var spagetti carbonara. Jag och Janina hade spa-dag.(Hemma spa)Vi gick till Internet Cafee två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0